måndag 25 mars 2013

Jo, det är enkelt!

Det handlar bara om lite planering för som ni ser på bilden är det
inte mycket som behövs för att få en snabb men nyttig frukost :)
Nu är det din tur, vad ska du ha till frukost??  






















Just nu visar det -3.4 ute (brrrr) Jag känner mig ovanligt redo för våren men som alla andra får jag vänta! Jag skypeade med Claire på Tasmanien igår och hon blev alldeles chockad när jag visade att vi hade snö. Det blir nog helt enkelt en vit påsk i år. Jag hade en intressant diskussion med ungarna på jobb förra veckan. Eftersom det är snö ute nu till påsk kanske det är jultomten som kommer. Eller blir det julharen? Eller påsktomten? Ja vi får helt enkelt vänta och se ;) Ha en underbar dag alla underbara människor! Puss

1 kommentar:

  1. Tur att jag redan ätit upp min frukost. För jag vågar inte visa vad det var! ;)

    SvaraRadera