söndag 10 mars 2013

Jag är en riktigt virrpanna!

Alltså nu ska ni få höra på något som är såååå typiskt mig! I förmiddags var jag och Mimmi iväg och köpte vagn samt IKEA, en härlig förmiddag :) När jag kom hem hade jag tvätt så snabbt ner och igång med två maskiner. Min plan när jag kom upp var lunch, förbereda och hacka grönsaker till middagen, bytta om till kvällens attack och så klart tvätta klart. När jag gjort marinaden till laxen fixade jag lunch och satte mig vid datorn, skulle bara kolla mina mail. Öhuumm... man kan ju minst sagt säga att tiden SPRANG iväg. Plötsligt får jag ett sms av Mimmi där hon skriver att hon är på väg till mig och jag ser på klockan att det är 10 minuter kvar innan vi ska upp till gymet *HJÄLP!!!* När Mimmi ringer på springer jag runt halvklädd och försöker få på mina träningskläder. När Mimmi kommer in inser jag *SHIT, TVÄTTEN!!!!!* Mimmi (min ängel) går ner och hämtar tvätten medans jag blir klar för gymet. Till slut kan jag inte annat än skratta åt mig själv, jag är så tankspridd för tillfället att det är helt sjukt! Jag berättar om saker som jag redan berättat, jag ber om tjänster som jag redan gjort, jag frågar saker som jag redan frågat, ja ni förstår. Så snälla rara söta underbara ni, ha tålamod med mig ;D
Kvällens attack var TOPPEN! Snart är det dags för ny release (lite blandade känslor för nu kan jag 79:an) men det blir visserligen nya utmaningar :)) Jenny, vill du träna på 80:an på fredageftermiddag så ställer jag upp :D:D
Nedan är ett lite längre klipp där kan ni se lite längre från de flesta låtarna som vi just nu kör på attacken. Jag blir så glad bara av att titta på den, I love Body Attack :)) (vem hade trott att jag skulle säga det för två månader sen hahaha)
http://www.youtube.com/watch?v=1dDX94GxXNQ&feature=youtube_gdata_player

3 kommentarer:

  1. hihi...
    Jag hade gärna övat på BA80 på fredag... men jag tror jag får vila då :/
    Nervös inför lördagsförmiddagen på Brandstationen! :)

    SvaraRadera
  2. humn....
    Hur dags kan du på torsdag? alltid kul att testa på någon innan det är dags ;)
    Lilla salen är ju ledig på torsdagar! (tror jag)
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. humn...
      Jag kom på att jag ska handla med mamma på torsdag så det är nog inte förens kl 19. Men du var grym igår, kul att få testa och shit-pom-fritt va jobbigt ;)) Sjukar mig nog på fredag för att vila upp inför lördagspasset hahaha ;) Poss

      Radera