tisdag 19 november 2013

Dödsfälla ;))

Idag kom städfirman och för att jag inte skulle vara ivägen packade jag ner halstabletter, nässpray och näsdukar och åkte hem till mina föräldrars hus. Men vilken "dödsfälla" det var om man försöker vara sockerfri :P Men jag var duktig och åt inget!!! Sjukt nöjd :))
 
 
Jag ska erkänna, Noblessen höll på att fälla mig. Följande konversation höll ängeln och djävulen som satt på vars en axel och diskuterade:
"Men en kan jag ta!"
"Nä, för då blir det bara fler så lika bra att inte ta. Dessutom är det nolltolerans pga utmaningen!"
"Jag skiter i utmaningen nu, jag är sjuk och det är synd om mig!"
"Synd om mig, kom igen, jag e knappast den förste i världshistorien som är sjuk! Ryck upp dig!"
"Jaha, jo, men..."
"...nej!..."
"Jag går och ser om det finns lite lunch i kylskåpet. Nämen titta, där ligger kex-choklad!! Och i brödskåpet, nämen där ligger 2 paket Ballerina!! Och på diskbänken, en skål med Dumle!! Aaaaahhhhhhh"
"Åk hem!"
Ungefär så löd det hahahahahahahaha

4 kommentarer: