söndag 24 november 2013

Göteborg!

Vilken underbar helg det har varit!!
Vår supersnälla chef bjöd med oss alla upp till Göteborg för mys och "Jul på Liseberg" som var helt fantastiskt!! Det började i fredags efter jobb när Sarahahaha och Hillevi fick ett enormt sockerrus efter fredagsfikan för JÖSSES vad speedade de blev hahaha ;P  
 Puss på er mina underbart galna flickor :)))))))
 
Ja detta är vad jag och Karin fick "stå ut med" bakom oss på tåget. Tack för alla kli i håret, pet i örat och peepningar förresten ;))
 
 Restauranger var stängd när vi kom upp så det fick bli flytande kvällsmat, en hederlig fin moschitjo eller vad hette den nu Hillevi ;P
 
Något av det absolut bästa med att sova på hotell är helt klart hotellfrukost och jag kan lova, Gothia Towers levererade med bravur!!! Om nom nom så gott och så mycket det fanns att välja på :D Jag tror aldrig jag har ätit så mycket till frukost hahaha
 
Gänget är samlat och Arne ställde upp att vara Kaninen ;))
 
Det var verkligen kallare uppe i "Norrland" än hemma
i Skåneland och vid lunch kom snön!
 
  Sen kan man inte släppa in ett gäng fröknar på ett tivoli utan att de ska åka Sagoslottet så självklart joinade vi de andra 4-5 åringarna och hängde med in i sagornas värld :D
 
Mina söta kollegor
Galen, galnare, galnast!!! :D
 
Och såklart den galnaste som fotar de galna vara galna :D
 
 När skymningen kom blev allt så mycket vackrare och jag mööööös med alla dessa ljus! Jag börjar helt klart längta efter julen nu :) 
 
Och jösses så många frestelser jag blev utsatt för! Oj, oj, oj så mycket gott, men nej, jag motstod och jag är så sjukt nöjd :)) Men det roliga är, det är så mycket enklare att motstå nu än det var i början av månaden :)
 
Igårkväll bjöds vi på middag på Incontro och Yvonne hade förbeställt maten till oss vilket jag tyckte var väldigt roligt :) Det blev fem olika rätter, lite tapas stil och supergott! Men dessert-fatet höll jag mig ifrån och det var inga större svårigheter här heller :) Jag har nog börjat vänja mig :)
 
Efter middagen drog vi vidare till baren och hade en underbar kväll tillsammans
med massor av skratt :D Tack alla mina fina kollegor för en
alldeles underbar helg, ni är fantastiska!!!

1 kommentar:

  1. Oj så härligt du haft det!:)
    Hoppas vi ses i veckan!! Jag är nyfiken på om du har fredagsplaner... puss

    SvaraRadera