tisdag 5 november 2013

Mif-Dif

Igår gjorde jag något som jag egentligen gör på tok för sällan, jag gick på hockey :)) Det var Malmö mot Djurgården och det var helt klart en målrik match!
 
Efter endast 6 minuter hade Dif lyckats göra tre mål och Mif byte målvakt och därefter blev det bättre! Även om jag inte direkt håller på någon av lagen, är det ändå så kul att se sporter live för stämningen runt om är så himla härlig! Och att jag hade trevligt sällskap gjorde ju kvällen endast bättre :)) 
 
 I pausen firades damernas och herrarnas fotbollslag som båda blivit svenska mästare och återigen, även om jag inte håller på något av de lagen var det ändå kul att vara med :))
 
Det fanns några enstaka Djurgårare på plats och såklart även min bror.
Grattis till segern Dennis :)) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar