söndag 10 november 2013

I've been to Ullared ;))

 
Ja då hamna man här! Igen ;)) Fast nu var det länge sen och en helg med mys tillsammans med underbara flickor, det kan jag bara inte tacka nej till!!! Igår efter Attacken (som jag försov mig till.....) packade vi bilen och for iväg. Lagom till vi kom upp, checkat in (vi övernattade på coolaste sättet!!!) begav vi oss till affären. Klockan var då närmre 16 och självklart INGA köer in. Men som ni kan gissa var köerna i kassorna då eeeeeeeenorma! När vi kommit en bit in i affären var det inte alls trångt, utan riktigt behagligt :) Men såklart blir man ju fikasugen när man knallar runt och magen kurrade lite så dags för fika... men när just det, inget socker ju....hum Så vad blev det.... jo vatten och en banan hahahaha
Poäng till mig eller hur Therese :D
 
 
När vi kom till kassorna var det, inte lika lång kö som innan, men dock.... suck! Tur jag hade så pigga och livfulla töser med mig som sällskap. Ja ni ser ju på bilderna hur fulla med energi dom var tihi ;))
 
 
Lina och lillgrabben spelar Angry Birds mot varandra!
(skulle man kunna tro i alla falla :P) 
 
 
Och här har vi vårt boende, HUSVAGN!!! De va så himla mysigt, ja jag är helt såld!!! Obligatorisk klädsel var så klart mys så direkt när vi kom "hem" byte vi om och sen avnjöt vi en fantastisk god middag från Harrys! 
 
 
 
Med ost och kex till efterrätt såklart (trots att magarna var fulla med mat så gick det ner lite!) 
 
 
Jidder, skratt, snicksnack, mer skratt, ja det var så himla mysigt, en riktig må-bra-dos som jag ska leva på nu en tid :) 
 
 
På vägen hem idag introducerade töserna mig för Laxbutiken. Jag (som älskar lax) har helt missat detta ställe vilket inte är klokt! Jösses så mycket lax i alla dess former och så gott det var, riktig om nom nom!!!!! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar