lördag 2 november 2013

November = sockerfritt

Nu har Therese hittat mer "dumheter" och jag är såklart med :))
Under november månad antar vi Karins utmaning 
Utmaningen går ut på att
hålla sig ifrån socker (valfritt om vad man anser sig det vara) under november månad.
För mig innebär ett sockerfritt november följande:

Jag ska inte:
- dricka läsk
- dricka saft
-ha socker i mitt kaffe
- äta godis
- äta snacks
- äta bakelser/bakverk
-äta glass (DENNA blir svår!)

 
Oj.... insåg nu att jag har en del fester och kalas inplanerade..... Hum.... detta
kommer bli svårt... Jag säger som Jenny, den 16:e blir ett undantag :P

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. MYCKET bra förslag Lina :)) Meeeen, vad gör vi med den stora äppelsmulpajen som jag redan bakat och väntar i frysen på den 16:e?!? :P

      Radera
  2. Den kan jag ta hand om.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Ja du min vän det är bara till att bita ihop! Tänk om vi gjort denna i December... då är detta inte så fel endå hihihihi ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var precis vad jag tänkte när jag läste utmaningen, "Himla tur att det inte är December-månad!!!" hahahaha

      Radera