fredag 9 januari 2015

Full rulle

Idag har jag och Claire hälsat på hos Wooldrage Giggles Early-learning och det har varit en fantastisk dag! Mycket intressant och lärorikt att se hur se arbetar här, väldigt annorlunda men ändå lika och givetvis har deras system både fördelar och nackdelar men så är det nästan alltid. Men det var inte utan att jag började sakna barnen på Kritan så jag börjar känna mig redo att komma hem!

På vägen hem svängde vi hem om Claires föräldrar och plockade på oss ännu mer hallon, bönor, sallad och zucchini. Deras trädgård är som en gratis grönsaksmarknad haha Jag har nog aldrig frossat i hallon på det sätt jag gör nu, underbart!!

Nu njuter vi av solen och väntar på att grillen ska bli redo sen är det dags för lite tucker ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar