fredag 16 januari 2015

Melbourne

Återigen är jag tillbaka i Melbourne och nu börjar jag verkligen hitta ganska så bra här :)) Den största förändringen är att alla spårvagnar i centrum är nu gratis vilket underlättar en del! Så det har åkts lite spårvagn, bland annat till South Wharf DFO där...

...det blev några påsar ;)

Eftermiddagen ägnade jag åt att "gå vilse i stan", helt enkelt bara irra runt och jag bar bland annat inne i flera olika mysiga smågator (här tyvärr inga bilder för jag bar så upptagen med att bara njuta av atmosfären) men jag slutade på gräsmattan utanför biblioteket (så många gånger jag suttit där och njutit av solen) och lyssnade på en kille som sjöng och vi var flera som låg i gräset och njöt :)) Supermysigt!!

Ikväll fick Max Brenner fixa min kvällsmat och som jag har längtat hit!! Så sjukt gott!!! Här kan det nog bli fler besök!!
Minns du Marie??? Imorgon ska jag ha sufflén, den du gillade så mycket :D

1 kommentar:

  1. Som jag skrev på fb, ta med lite hem till mig! :-)

    Glöm inte den mysiga vinbaren vi hittade, den kanske finns kvar.

    Kramar från storasyster, Ellie och Teo skickar små minikramar de med

    SvaraRadera