lördag 16 maj 2009

Åka Harley Davidsson hela dagen :-)

Sicken dag!!! Igår frågade Helene mig om jag var sugen på att åka HD hela dagen, VEM E INTE DET!!!! :D Hon och Göran var redan anmälda (Volvo hade satt ihop denna dagen, massor med bågar som körde runt på de skånska vägarna ner mot Malmö med grill på slutet) när Helene fick besök av sin dotter med familj och kunde därför inte följa med Göran. Men eftersom platsen redan var betald fick jag glädjeligen följa med och jag säger bara WAOW, SÅ HÄFTIGT/ MYSIGT/ ROLIGT/ COOLT/ FRÄCKT/ AWESOME DET VAR!!!!!! Vi samlades ett gäng i Malmö som sen körde upp till Hbg tillsammans och visst jag ska erkänna, var lite småjobbigt i början när vi kom ut på motorvägen. Ögonen rann och andningen kändes som när man hoppar fallskärm (you know Marie!!!) Men lagom till vi närmade oss Hbg var det inte längre ett problem. Vi fick i oss lite frukost och det var säkert en 100-150 bågar som stod uppradade, riktigt nice!!!!! Vi körde med Per och Elin och ca 12 andra till en början men sen drog vi på lita och körde på. En verkligen fin runda som de hade lagt ut, synd bara att solen inte sken. Men och andra sidan, verkligen tur att det inte regnade (förens lite i slutet men de va inte mycket). Jag fick låna Helenes skinnställ och hennes störtkula på huvet, men de har radio och mikrofon på sina hjälmar så vi kunde prata, fancy fancy!!! Kolla in bilden så coola vi är!!!! Det hela slutade med grill och lotteri, men med min vanliga tur vann vi inget. Dock var det ett kanonslut på en fantastisk dag. Nu får vi med spänning se hur det går i Eurovision Song Contest ikväll, vågar man hoppas på en plats i topp tio?!!??!??!!??? :P

1 kommentar:

  1. Tack för trevligt sällskap, visste inte om du ville med pga att vi skulle åka kl 8 på en lördagsmorgon men det var kul att du orkade gå upp så tidigt och höll mej sällskap.
    mvh
    Göran (Per & Elin)

    SvaraRadera