söndag 31 maj 2009

Mina små söta moln :D

Festen hos Dennis och Fanny var supertrevlig. Träffade några killar från Dennis lag som jag inte träffat innan och de va trevliga grabbar! I veckan har det varit FULL rulle på jobb, utvecklingssamtal, planeringskväll och övertid för att hinna innan barnen slutar vilket har lett till ingen rast och ingen ro. Därför var det extra skönt att vi åkte till Skånes djurpark med barnen i fredags för där kunde jag inte "jobba" utan det var bara att koppla av och ha skoj med barnen. Men av någon anledning har inte denna tuffa vecka känts så överdrivet jobbig ändå. Jag trallar runt på mina små söta moln och mår allmänt bra, alltid skönt :D
Igår låg jag och Anna ute på gräsmattan och solade, supermysigt, och därefter var det dags för vångavallen en sista gång innan sommaruppehållet. TFF vann med 2-1 mot Gefle, men de var en konstig match. Inte bara på grund av vinden som tog tag i bollen x antal gånger, men spelat var allmänt rörigt stundtals och sååååå många målchanser som borde ha suttit. Ungefär som när Bois mötte Mjällby i måndags. Men men, seger e de viktigaste :D
Igår var det Robinsson final och det fick vi ju spana in. Skulle inte dricka så mycket men helt plötsligt var flaskan slut (med liten hjälp från Anna tihi) Vi gick sen ner till Kristall och det var länge sen, hade riktigt roligt, fick dock gå hem barfota för mina tår orkade inte mer haha.
Idag mår jag förvånansvärt bra, blir nog en stund på gräsmattan med Anna igen :D sen ska jag hem till päronen för middag och mysa med mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar