söndag 3 maj 2009

Sushi & Movie night with the girls :D


Äntligen hittade vi ett datum då vi kunde ha våran sushi och filmkväll. När vi kom hem till Lina hade hon dukat upp superfint med massor av sushi och jag är mäkta stolt när jag kan berätta att jag klarade av att äta hela måltiden med PINNAR!!!! WOOOHOOOO =) Jag var inte så förtjust i sushi från början men ju mer jag testar destu godare tycker jag att det blir. Ja, så länge jag håller mig borta från de konstiga omeletterna och liknande! haha Kvällens tema på film var skräckis och jag ska erkänna, är lite skeptisk mot skräckisar, får obehag och faktiskt lite mardrömmar av dem. Igår såg vi på "The ruins"... precis lagom mycket skräck för mig för att inte bli stel som en pinne ;-P På nått sjukt sätt var det lite humör över filmen, ibland undrar jag hur de kommer på sina ideer :D Allt för att underhålla oss right! Det var verkligen en supermysig kväll och det är alltid kul att träffa tjejena från "the old gang" haha Nästa gång blir det på Johan Kocksgatan, frågan är bara om det blir A eller C trappan :D

2 kommentarer:

  1. i know this mean sushi and movie night with the girls but how am i suppose to read it?

    SvaraRadera
  2. thats from tim i dont know how what im am pressing for this to work...

    SvaraRadera