lördag 6 oktober 2012

Före & Efter

Nu är "byrån" i vardagsrummet rensad och jag har insett den dystra sanningen... Jag är en kleptoman!!! Herrejösses vad grejer jag sparat. Saker som jag, vid tillfället, tänkt att detta kan vara bra att ha. En låda var FULL med Nalle Puh saker, yeah right att jag kommet använda det!?!!! Eller mina 6 stora pizza-tallrikar som ALDRIG är använda (ska erkänna att jag glömt bort att jag hade dem) Eller mina 12 extra vin- plus 12 extra ölglas som "jag kan ha på mina fester" som det hette när jag flyttade hit. Ja dom hade jag oxå glömt bort och hur ofta har jag inte kört plastglas hahaha Jag är verkligen hopplös!
Dock hittade jag inramade tavlor från konfirmationen, när vi var utklädda vid studenten, examensdagen samt broderade tavlor från min älskade mormor. Så det är inte utan att det har varit en givande rensning :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar