lördag 13 oktober 2012

Ladies Night!

Äntligen var det då dags igen för Ladies Night. I år är det fjärde året i rad som jag är på showen och det är lika kul varje gång!!
Och som vanligt börjar vi med en fördrink ;)
 
Även i år var jag där med min älskade mamma och min älskade syster. Här har vi precis blivit visade våra platser och vi har börjat inta vinet som vår förrätt ;)
 
Men det bjöds även på riktigt god mat :P
 
Le dessert, om nom nom de lux!!!!
 
För er som inte varit på Ladies Night kan jag berätta att det är inte bara en massa musik utan det är även en del sketcher (stavas det så??? haha). Här har vi när Magnus Uggla (iklädd paljettklänning) spelar brud på Lilla Torg och Hasse Brontén ska försöka ragga upp Uggla. Låg dubbel av skratt!!! 
 
Här har vi hela gänget när de kör avslutningsnumret och till min och Maries stora lycka körde Andreas Johnson sin underbara låt "Glorious". Den är ju bara såååå bra :))
 
Tack snälla Marie och mamma för en underbar kväll!!!
Jag älskar er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar