söndag 21 oktober 2012

Shoppingdag i Malmö

Idag har jag, min syster och vår mor spenderat dagen tillsammans i Malmö för en gammal god hederlig shoppingdag! När vi var yngre gjorde vi det ganska ofta men nu har det gått en tid sen sist. Så det var på sätt och vis extra mysigt idag att bara få rå om varandra och snacka, snacka, snacka :))
Som avslutning tog jag med dem till (min nya favoritrestaurang) Vapiano för en ljuvlig pastamåltid (och lite gotti-gott-gott) Tyvärr fanns inte min favoritdessert men det var nog tur för nu när jag sitter på bussen är jag så mätt att det gör ont i magen :P
Tack för idag mina "brudar" ;)) PUSS

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en mysig dag, och tänka sig en dag i Malmö och jag handlade ingenting. STRONGT. Kram Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de e ofattbart! Har du kollat tempen sen du kom hem ;)) Kram Lillstumpan

      Radera