söndag 7 oktober 2012

Gamla minnen!

Som jag skrev igår, rensning kan verkligen vara givande! Nu har jag hittat en massa gamla fotografier och för er skull har jag satt ihop ett litet collage :))
(Klicka på bilden för att se den i större format)
Överst är jag och mina syskon när vi tältar i trädgården, min mormor Mary samt Jonna, Anna och jag när vi var påskkärringar.
På mellanraden har vi mig och mina mamma med min syster och bror i bakgrunden, jag hemma i hallen samt skidbilden som är på mig och mina syskon uppe i Stenkällebacken. Detta foto använde vi som julkort det året :)
Och på nedersta raden är min bror, min morbror Thomas samt jag på väg hem från stranden, jag med mina gossedjur hemma hos mormor samt en av mina favoritbilder på mig när jag var liten. Snacka om en liten busfis ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar