söndag 20 januari 2013

Before/After


 

 
Nu är glada julen slut, slut, slut!
Förra året kunde jag inte hitta min vanliga gardin till köket så det blev att julgardinen hängde kvar. Ganska länge faktiskt! Detta var Jenny på mig ganska ofta om så lagom till våren kom vände jag upp och ner på lägenheten för att hitta gardinen. Så förra helgen fick jag ett sms av Jenny med en påminnelse att inte glömma att byta gardinen i köket :D Tack Jenny, och för din skull så byta jag köksgardinen förra helgen. Men mycket mer än så fick jag inte städat bort av julen då jag hade så ont i magen. Men, nu, nu är allt borta! Och det bästa av allt, när jag skulle sätta i min vanliga lampa i fönstret kunde jag ställa fram timern 30 min. Det blir ljusare och ljusare, tjoho! Känner ni hur våren kommer ;);)

2 kommentarer:

  1. Nu vågar jag knappt erkänna att jag planerar att ta ner mina egna julgardiner... Imorgon!!!;) hihi...
    Hur blev attackbilden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst e de skönt nu när det är borta :D
      Det var med Linas telefon jag tog bilden, till hennes blogg så hör med henne/kolla hennes blogg :))

      Radera