måndag 21 januari 2013

En till utmaning med träningen :)

Jag har ju glömt att berätta! I lördags drog Jenny igång med Body Attack igen uppe på Oasen. Jag har tränat detta pass med Jenny innan (när hon repade) men då endast halva programmet och bara det tyckte jag var jobbigt. Men eftersom det var första passet tillbaka ville jag såklart stötta henne. För att mentalt övertyga mig själv att gå tillät jag mig själv att få lov att bryta efter halva passet om jag inte orkade (det är HÖGT TEMPO!!!) Nedan är en sizzler från förra releasen så ni kan se vad det är för typ av pass



Men hör och häpna (för det gjorde jag!!), jag körde hela passet! Visst, de tre sista låtarna var jag riktigt trött och det var inga höga knä på mig inte, men dock, jag stannade!!! När jag började med Body Combat (typ boxning) var jag mycket osäker på om jag någonsin skulle överleva ett pass. Men, med träning och en hink med envishet så fortsatte jag gå, gjorde vissa övningar i enklare varianter fram till nu när jag älskar Body Combat och kör på för fullt ös!! DET är något som jag är stolt över och har även fått mig att inse att ALLT är möjligt! Så då borde ju Body Attack oxå vara möjligt. Därför ska jag nu anta denna utmaning :) Jag ska fortsätta gå på Jenny pass på lördagmornar och jag ska kämpa, slita, svettas (för DET är en säkerhet haha) och jag ska envisa mig igenom till min kropp klarar ett pass med full styrka och uthållighet! DET är min utmaning och jag vet att Jenny kommer att se till att hjälpa mig, eller hur världens bästa Jenny ;)) *blink blink*
 

 
SnyggeJenny, riktigt häftig bild du ordnat!!!
Jag är så nyfiken på vad du och de andra klurar ihop :D

2 kommentarer:

  1. Haha! Som om du skulle ha fått lämna salen efter halva passet tös! You wish!;)
    hihi.... snart, snart får du veta vad vi knåpat ihop!!! :)

    SvaraRadera