söndag 20 januari 2013

Beroende?


Är det möjligt att bli beroende av att läsa???
När Claire var hos mig i sommars läste hon så fort hon fick möjlighet. Jag kände en viss avund för jag har ofta tänkt att jag vill ha mer tid till att läsa men tiden finns inte. Well... DET har förändrats! Jag började så smått ge mig själv mer tid till läsning efter sommaren och det var underbart! Tvn är knappt igång här hemma utan när jag kommer hem från jobb/träning sjunker jag numera hellre ner i soffan och läser (och på bussen när jag pendlar). Jag försökte sammanställa hur mycket jag läst och jag får det till 13 böcker (9 av dem på engelska) som alla var på drygt 600 sidor + två biografier. Efter att i princip blivit meddragen under årens gång på de olika twilight-filmerna blev jag nyfiken på böckerna. Så nu har jag läst de tre första och är inne på den siste, Breaking Dawn (och tjockaste, jobbig att hålla på kvällarna i sängen, boken bara slår mig i pannan hahaha) Visste ni att Ellen är med i filmen?!?!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar