onsdag 2 januari 2013

Ibland blir det inte som man tänkt sig... det blir bättre ;))

Efter att jag varit ute hos päronen blev det en snabb powerwalk hem och direkt iväg till gymet. Idag fick vi köra nya releasen av CX-WORX nr 9 :)) I den ena låten började vi med plankan och efter en stund säger Andreas "Ja, såhär ska vi stå hela låten!" Bhaaaa!!!


På vägen upp till gymet bestämde jag mig för att bara köra CX och skippa Body Pumpen. Men ja, det blir inte alltid som man tänkt sig. När CX var slut plockade jag fram bräda, stång och vikter på ren rutin och sen stod vi och jiddrade en stund. Och när vi är inne på ben-låten kom jag på att jag skulle ju kört hem hahaha Men jag var så laddad då så det enda alternativet var att
köra på med fullt ös.


Nu är jag himma igen och käkar middag i soffan och det känns göööött ;))
Nästa gymbesök blir på fredag med världens bästa fru Pariola ;D Jag är lite nervös att hon vill träna på sitt Body Attack program med mig och ja... jag hade ju tänkt leva på lördag haha

2 kommentarer:

  1. Vi kan ju göra halva releasen som uppvärmning i alla fall... Mer än så har jag inte hunnit öva in än!!;) ps. Jag orkar det knappt själv!!!:/så.

    SvaraRadera
  2. Ja, halva ska jag fixa ;D Sen tränar vi käkarna efter det :)):))

    SvaraRadera