fredag 12 juli 2013

AAAJJJ!!!


Hjälp, Jenny försöker ta dö på mig!!! hehe
I veckan frågade Jenny lite glatt "Ska vi testa Björns kettelbells-pass på
fredag?" Jo men visst kan vi göra det tänkte jag, det blir ju kul!
Mmmhhhmm.... Jo.....! Jag säger bara, åh... fy.... f-n!!!!!
Vi hade några övningar som vi skulle göra i följd, och sen gällde det att göra så många omgångar som man han på 40 minuter. När det hade gått ca 30 min var det nära att jag gick ut för att spy. Jag var så trött, så trött, så trött, så trött, så trött, så trött, så trött!!!! Jo min kropp, hjälp säger jag bara! När jag och Jenny kom upp för att duscha fick jag pausa i receptionen, sitta ner, komma ur mitt zombie-tillstånd, beställa en proteindrink med både havre och banan för jag var verkligen så långt ner i blodsockret att jag slickade marken. Tur Jenny förstår hur det känns att vara slutkörd så hon hade empati med mig när jag knappt svarade på tilltal!
 
Vad är det då som har hänt med mitt finger undra ni?!? Jag fick en kraftig smäll mitt på knogen när jag gick förbi en kille som precis lyfte sin skivstång med full fart. Aj...som...f-n kan jag säga!!! Men de går över när jag gifter mig haha Jag kom hem klockan 7 och funderade då allvarligt talat på att gå och lägga mig. Men, det kändes för tidigt så jag har tvingat mig själv att vara vaken en stund till.... men nu ger jag upp! Imorgon är det full rulle hela dagen så jag behöver min vila! Sov gott mina vänner!
 
P.s Jag lägger upp lite klipp imorgonbittie på övningarna som vi gjorde ikväll!

2 kommentarer:

  1. hihi....
    Tur vi inte har bodyattack imorgonbitti!;)
    Så himla duktiga vi var idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, det hade bara inte gått. Jag funderade på crosstrainern en stund nu på förmiddagen men NÄ, det blir vila idag så kör vi CX imorgon istället :)))

      Radera