onsdag 10 juli 2013

Så jädrans gött!!

Åh vilken dag, vilken kväll!! :)))
Idag mår jag toppen, jag är så nöjd med dagens prestationer, både på jobb och på gymmet! Just nu sitter jag på hallgolvet och har ingen aaaaning om hur jag ska komma upp igen, mina ben har totalt lagt av! Och hur jag ska orka duscha, ja det får vi lösa sen hahaha På pumpen idag gick det grymt bra. Jag ökade på benen mer än jag någonsin gjort innan (17,5kg, ökning med 2,5kg) och det gick förvånansvärt bra! Jag har fortsatt köra med ökningen som jag gjorde på bröst och axlar så det känns gött!! Men min koordination på Sh'bamen är fortfarande lika hopplös hahaha Jag får bara inte rätt på armar och ben samtidigt, ibland står jag mer och skrattar åt mig själv än dansar :D Men det är de som är så härligt, man kan latja och göra fel, och så försöker man igen :)))

Jag hittade en rolig funktion i Thereses kamera och fick till några klockrena bilder på Therese när hon stretchade (ta en titt på http://tezzan10.blogspot.se/2013/07/man-ska-ha-roligt-pa-gymmet.html) och i bilen hem fixade vi min nya profilbild, vad tycks ;)))

Min plan när jag kom hem var, som Therese uttryckte det så fint, att våldta kylskåpet, men det gick ju lagom bra när jag åt upp det mesta till mellanmålet innan! Men det gick ingen nöd på mig, då åkte reserven fram och den satt fiiiiint, om nom nom!!!

3 kommentarer:

  1. hihi.... Vilken superkul bild!
    Åh, jag längtar till fredag! Då ska vi träna mobility på Björns pass! Wihooooooo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst e den häftig :)))
      Ja det ska bli kul, jag har aldrig tränat för Björn innan så nu får jag "testa" honom! Känns skönt att vara igång med träningen igen :D

      Radera
  2. Hahahaahaha jag dör!!! Så jäkla roligt! Vi får göra ett album med en massa sånna foton! ;)
    Tack för idag bruden och riktigt bra jobbat som alltid!! :)

    SvaraRadera