onsdag 3 juli 2013

Latmasken har krupit fram...

...men nu ska han få en fet smällkäft!! haha
Jag bestämde mig för att ta en vecka med ingen träning för att ge mig själv tid att varva ner och bara vara hemma några kvällar. Den veckan blev två veckor sen skadade jag axeln/skuldran och nu har det plötsligt gått ytterligare en vecka. Jag körde Les Mills Partyt i söndags och det var precis den boosten jag behövde för att minnas hur kul det är att träna :)) Jag skulle kört attack med Jenny igår men efter många lyft på jobbet (håller på med ett stort projekt, ska visa bilder när det är färdigt!!!) så ville inte axeln som jag :( Ikväll hade jag tänkt köra Body Pump men jag vet att jag har svårt att ta det lugnt med vikterna så jag fegade och hoppade över. MEN, jag trampade upp och körde Sh'bam med Therese och svitten lackade idag med :D Efteråt gjorde jag Therese sällskap i hennes häftiga utmaning och tränade lite planka. Gick ju lagom bra med min axel så jag körde på knä istället. Vilket i och för sig var kanon för då kunde jag prata samtidigt hahaha
 
Tack för bilden Therese ;)))

1 kommentar: