söndag 14 juli 2013

Vilken dag!!

Igår var det verkligen full rulle! Först namngivning för min underbara brorsdotter som fick namnet Phy och direkt vidare hem till Mimmi för att fira hennes födelsedag! Det bjöds på go mat, pigga piggelin hehe och så klart lite lekar :)) Jessica, bättre lycka nästa gång ;) När midnatt närmade sig bestämde vi oss för en runda på stan och även om jag inte är så förtjust i Trbgs nattliv, så hade jag riktigt roligt!! Men det är ju självklart med så trevligt sällskap :D

Idag är jag seg, riktigt seg! Inte illamående eller så, utan mest trött. Så jag har lovat soffan att vi ska mysa tillsammans idag :) Kolla på film, småsova lite, äta glass, slappa helt enkelt. Me like alot!!

2 kommentarer:

  1. Om du kunde ligga i sidplanka på soffan kunde du väl lika gärna ha varit med hos mig!!!;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehehe jo men jag skulle ju orka ta mig till gymmet då ju hahaha Vet du vilken träningsvärk jag haft i magen??!? När jag nös lät det för roligt: *atjo* "ajajaj", *atjo* "ajajaj", *atjo* "ajajaj" :D

      Radera