tisdag 6 augusti 2013

1, 2, 3!!!

Mycket riktigt, jag fick träningsvärk! Deluxe!!!! Inatt kunde jag knappt röra mig och ni kan gissa hur smidig jag var när jag klädde på mig imorse hahaha Men iväg kom jag och vart då om ni får gissa?!? Jajamensan, gymmet! Ont ska med ont förgås, plus att jag ville hänga med Jenny och Emma en stund :D Det blev först en maaaaassa stretching för att mjuka upp kroppen lite, och såklart träna käken med Jenny tihi Lagom till jag hade bestämt mig för att inte träna så kom Jenny på den briljanta idén att jag kunde ta en liten WOD :)) Sagt och gjort. Patrik gav mig
1. 8st deadlift 30kg
2. 8st burpees
3. 8st kettelbellswing 12kg
och så skulle jag göra så många varv jag kunde på 15 min. Idag hade jag 1 sek kvar när jag avslutade min 7:e runda. Mycket mind over matters och Pariolorna (alla tre) var underbara som stötta och hejade på mig. Det är sjukt så mycket det gör på sig när man har någon vid sin sida!!! Och så klart avslutade jag med STRETCHING hahaha

 
Emma visar hur viktigt det är att dricka :))

1 kommentar: