lördag 31 augusti 2013

Mikaeli-strossa

Efter loppet idag bestämde jag och Jenny en dejt på marknaden för att strossa runt och snicksnacksa i det fina vädret. Jo visst, det gick ju bra! Det började småregna direkt när vi träffades för att en stund senare ÖSA ner! Himlen bara öppnade sig och folk fick trycka sig in under knallarnas stånd för att söka skydd! HELT GALET! I en av "pauserna" (=dvs när det regnade vanligt!) han vi in på Valen och väl där möte vi upp med Patrik! Så tillsammans med resten av Trelleborgarna tog vi en fika på EH och väntade ut regnet. Liten runda fick vi njutit av och ja, vi han med vårt snicksnack hahaha Men det roligaste är att lagom till jag sagt hej då till familjen Pariola kom solen fram och sken på oss. Jag undrar vad Jenny gjort för att reta solguden hahaha :)) När jag var på väg hem genom stadsparken stod Alcazar och gjorde sin sound-check, tydligen ska de spela ikväll! Jag har precis läst färdigt Andreas bok "Mitt positiva liv" (som jag varmt rekommenderar er att läsa!) så det kändes aningen komiskt att "springa på honom" här hemma i Trelleborg! Världen är bra liten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar