onsdag 21 augusti 2013

Nu äntligen är det gjort!!

Sen i vintras har jag tänkt att jag måste verkligen städa och rensa i förrådet! Men det har varit så kallt i källaren att jag hela tiden har skjutit upp det till ett sommarprojekt. Och nu är det ju sommar :)) I måndags var jag inne på IKEA för att skaffa två mindre bokhyllor i zink som klarar fuktiga golv samt en klädställning. Och lite lådor. Och lite annat smått och gott hahahaha Som vanligt när man är på IKEA eller hur ;)) Men jag köpte även IKEA skolådor för praktisk förvaring så jag kunde få väck alla mina sko-kartonger! Ni kommer förstå varför när ni ser nedan!
 
Som ni ser nedan var det gaaaaanska mycket saker, mest bara in slängt i slutet för det fanns helt enkelt ingen plats! Och skokartonger till förbannelse!!! Jag har insett att ja, jag har ganska många skor :P
 
 
Och här har vi efterbilden
Taaaadaaaaaa :D
(klicka på bilderna för att få upp större strl)
 
 
Förebilden när man kom in i förrådet...
 
...och efterbilden :)))))
 
En vända till tippen med en styck full bil av skräp och jag är så glad att fått detta projekt avklarat. Jag har känt mig som hurtiga Jenny & Therese idag och känner mig nu sugen på nästa projekt hahaha


4 kommentarer:

  1. Haha....
    Så härligt! Nu har du verkligen gjort dig förtjänt av semester min vän!
    Min rygg.... är kass.... men jag hoppas du var o tränade idag, och tycker synd om mig själv som inte fick träffa dig! :(
    Puss o kram från mig och Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så nöjd, speciellt med sko-delen :)))
      Ja jag körde CX men inte mer (min axel dummar sig också, men bara lite jämfört med dig!!) Du var verkligen saknad! Vi får ta igen det i september hahaha
      Pussen & kramen till er båda <3

      Radera
  2. Oj så fint!! Du är riktigt duktig!! :)
    Kul och träffa dig idag och i morgonbitti träffas vi igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaaa!! Jag som älskar morgonträning hehehe :)) Allt för din skull min underbara vän <3

      Radera