måndag 5 augusti 2013

kul + kul + kul = superkul

Ja idag har verkligen varit en härlig dag! Först var jag och Therese på BodySculp med Anette och vilket omväxlande pass för kroppen! Jag misstänker ev träningsvärk imorgon ;)

När jag sen gick här hemma och fixade ringde mamma och undrade om jag ville hänga med henne och pappa på lunch :) Absolut, alltid kul att umgås med föräldrarna :)

Och som avslutning på dagen for jag ut till Anderslöv hem till Therese för en mysig kväll ihop :)) Och gott gott att äta såklart :)) Det är så lugnt och skönt ute hos Abrahamssons, jag kan nog tänka mig att flytta ut i en mindre by så :D Men, nu är det kudden som gäller för när man har så här superkul, då blir man riktigt trött!
Så, god natt mina vänner, vi ses imorn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar