onsdag 10 december 2014

I'm off

Då var det äntligen dags och nu far jag till det stora landet långt långt bort!!

Alla mina flighter har gått bra och jag lyckades byta till mig platser vid nödutgången på båda långflygningarna så det var inga som helst problem med benutrymme :)) 

Det var till och med riktigt trevligt på planet. En bra film, lite vin och choklad samt tomt i stolarna bredvid mig så jag kunde sprida ut mig lite (plus ta extrafiltar) så jag klagar inte!

På sista flighten (11timmar) fick jag ett par knäppa tyskar bredvid mig men jag hade inga problem att somna. Han knappt upp i luften innan jag sov, väcktes för lite mat, somnade om igen och sov tilla det var tre timmar kvar och under den tiden han jag se en film och äta middag sen var det dags att gå av. Har nog aldrig haft en sån smidig resa till Australien tidigare :)) Håll tummarna att jag kan kanske få bra platser på vägen hem med!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar