lördag 1 maj 2010

Självförtroendet är på TOPP!!!

Vilken underbar start på dagen det blev idag!! Vaknade utvilad och glad och kilade direkt upp på gymet. Idag var det dags för axlar och armar, slit slit slit va jobbigt det var. Men efter en stund kommer en av de regelbundna "muskelknuttarna" (som jag så sött kallar dem) upp och vi började prata om allt möjligt. Han frågar hur länge jag tränat och vi börjar prata om olika sätt att variera träningen. Han avslutar sedan med kommentaren att "du tränar uppenbarligen på rätt sätt för du har en riktigt snygg kropp!!"
Så glad jag blev, vilken underbar kommentar!!!! Han gjorde verkligen min dag underbar och inför kvällens Ladies Night hemma hos Jenny är jag laddad med ett självförtroende på TOPP!!!! :D

1 kommentar:

  1. Det blev en fantastiskt kväll, om man bortser från mitt mående...
    Men verkligen toppenkul att ni båda kom! :)

    SvaraRadera