onsdag 6 juli 2011

Bränboll, på riktigt!

Idag blev då dags för brännboll, på riktigt!!! :)

Vi samlades alla hemma i det Pariolska hemmet för att sen trampa upp och spela den klassiska, och något bortglömda sporten, brännboll Eftersom jag vet att jag är dålig på att slå var min teori att jag skulle kompensera med att springa fort. Well.... knappast något av det fungerade så bra. Jag svingade hårt som f.. men de va ju knappt jag träffade bollen. OM (älskar ordet om haha) jag hade träffat rätt så hade den nog flugit ganska långt med tanke på vilken kraft jag slungade med. Men... (ett ord jag mindre gillar...) istället såg jag mest ut som flaxande vilsen idiot hahaha

Jag agerade även domare (att dom vågade ge mig det förtroendet haha) samtidigt som jag spelade och där hade jag kunnat ha kul med poängen. Men ärlig som man är, höll jag pennan i styr :D Mitt lag ledde efter halvtid men förlorade till slut. Dock inte resultatet som är det viktigaste utan att man har deltagit (host*bullshit*hosthost!!!!!) :D

Vi knallade tebax hem till Jenny & Patrik där grillen tändes och så mysigt vi hade det i trädgården! Jenny & Patrik har slitit som djur med plattläggning och det har blivit såååå himla fint!! (Kolla in Jennys blogg till höger) Mycket trevlig kväll, helt klart!!!!

Nu ska jag bara orka upp imorgonbittie..... *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar