tisdag 12 juli 2011

Trelleborgs Revyn

Ikväll har jag och Jenny tagit oss upp till Rotundan i Folkets Park för att se föreställningen "Se opp för katten". Ibland känner jag mig väldigt kulturell och idag är en sådan dag :) Och ibland känner jag mig även väldigt fika-sugen, och idag är även det en sådan dag :D Så vad passar då inte bättre än att börja med en fika :P Här fick man inte själv bestämma utan det var färdiga "kak-fat" som såldes. Riktigt skånskt, här snålar vi inte :D haha
Solen sken gött på oss och jag ska säga att jag blev positivt överraskad! Så möe skånska som jaaa höööört ikväääll vaaar dee läöönge sen jaaa höre, så jaaa de va redigt trajvligt!!! :D (tror jag behöver träna lite haha)
Bästa bilden, se hur jag lyckades få med snurren på hushållerskan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar