lördag 2 juli 2011

En härlig kväll

Sicken härlig kväll det blev idag (trots regnet!!) Vi han ta en dricka nere på hamnkrogen (tror jag det hette) och lyssna på Spink när dom spelade (vänner till Fanny och riktigt duktiga). Liam gjorde sin debut på uteserveringen och tog en fördrink med bröstmjölk de lux :) Molnen började dock snabbt mulna på så vi drog in till stan där vi mötte upp med Limpan på Basilika. Och så var det då Basilika... helt klart min nya favoritrestaurang!!!! Så sjuuuuukt god mat, underbart trevlig personal, riktigt fin restaurang, ja allt var toppen!! Jag började med tre kycklingspett i jordnötssås (som var bland det godaste jag har ätit!!!) och till huvudrätt tog jag Phad Mee (tror jag det hette) Stekta nudlar med kyckling, MUMS!!!! Och så fint dom hade gjort med grönsakerna, så söta dom är!!!! Helt klart ett ställe jag kommer att besöka oftare!!!!! :DSenare kom det fler vänner till Dennis och Fanny så det slutade med att vi alla satte oss vid ett långbord och satt kvar tills dom stängde och flabbade. Riktigt härliga människor för trots jag inte hade träffat någon av dom innan, hade jag hur kul som helst!! Gillar såna människor skarpt! När musiken tystnade förstod vi att det nog var dags att resa på sig hahaha Jag tog min väska och var på väg mot dörren, redo att åka hem. Då kommer Fanny på "Vi kanske ska gå och betala!" Ups, det hade jag helt glömt!! Vad skulle jag gjort utan Fanny hehe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar