torsdag 14 juli 2011

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2

Nu under mina tre första semesterdagar har jag haft ett Harry Potter maraton. Ordnade hem alla 7 filmerna som fanns ute och har nu malt igenom dom alla. Ju fler filmer jag såg, ju mer fast blev jag. Och så då igår fick jag sett på Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1. En riktig cliff-hanger! Turligt nog har den sista filmen premiär på biograferna denna vecka och till min stora glädje ville även Anna se den nya filmen. Så idag körde vi ner till biografen i stan och tillsammans med 500 andra tonåringar (med föräldrar hahaha) fick vi se den sista filmen. Anna hade läst böckerna innan så hon visste vad som skulle hända, men icke jag. Kan säga att jag bet på naglarna vid några olika tillfällen. Jag ska inte berätta vad som hände, men jag måste säga att det var riktigt snyggt filmat och de lyckades verkligen att hålla en på spänst. Det gick INTE att gissa vad som skulle hända!!! Så helt klart en film jag kan rekommendera om man har sett de andra (eller läst böckerna) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar