söndag 19 februari 2012

Balsam för själen med bästevännen!

Igår var det då ÄNTLIGEN dags för helg med min älskade EmmaFemma!! (Jag vet du älskar mitt smeknamn haha) Lördagen började med ett grymt pass på gymet följt av en låååång sköööön dusch!! Svidade om och begav mig mot Malmö för några ärende och sedan vidare mot Bara. Såklart när jag och Emma ska träffas bestämmer vi en plats och båda två tänker olika hahaha Det är lika roligt varje gång. Jag stod i Bara Centrum vid hållplatsen och Emma vid Klågerups station :D De e bara så vi e :) Iväg och hämta lite mumsig thai-mat (kycklingspett i jordnötssås med nudlar, I LOVE!!)
Hemma igen korkade vi upp vinet och jiddret kunde börja! När jag är med Emma kan jag vara 100% mig själv och Emma förstår mig bättre än jag själv gör ibland!! I love you babe, det vet du!!!
När vi senare drog igång dumburken var det dags för Melodifestivalen. Emma uppdaterade mig vad som hänt under de två första programmen och efter att ha sett gårdagens program kan jag knappast påstå att jag blev imponerad. Ranelid.... ja jag vet inte ens vad jag ska säga!!! Kan bara skratta!!!!
Gårdagens startfält

För att återhämta oss korkade vi upp en till vinflaska och drog sen igång The Proposal. En av mina favofilmer :) Plus att Ryans 6-pack är ju inte helt fel ;)
När vi bäddade till mig var Emma sååå generös och gav mig ett MFF-örngott. Det MÅSTE vara anledningen till att jag är öm i ryggen idag ;) Eller vad tror ni?!?!
TACK EMMA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL, DET VAR VERKLIGEN BALSAM FÖR SJÄLEN!!! LOVE YOU LOTS!!!

1 kommentar:

  1. Tack underbaraste bästevän!! Du räddade min helg!! Saknar dig redan!! Pussss och tjugo ton kärlek till dig

    SvaraRadera