söndag 26 februari 2012

Min helg!

Ja... jo... och så var det ju MIN helg denna helgen....
1/ Det blev ingen combat igår (TYVÄRR!!!) utan istället var jag hemma hos pappa och hjälpte honom måla om deras blivande walk-in-closet. Så nu kan jag allt om maskering, grunda, rulla, lister, karmar, färg, rullar etc Blir lite sugen på att måla om sovrummet.... hum... det funderar vi inte på nu :P
2/ Igårkväll hade vi möhippa för min älskade EmmaFemma och det har jag ju knappast kunnat skriva om här på bloggen. Hade verkligen förstört det roliga!! Så igår rullade jag återigen till Bara och smög in hos Åsa där vi alla hade samlats för att överraska en intet ont anande Emma. Tyvärr har jag inga bilder/videos då min X10 har bestämt sig för att krascha och jag kan inte hitta min kamera (sååå typiskt!!) Norpade dock en bild på Emma & Elin från FB ;)
Det blev en riktigt lyckad kväll och det var SUPERTREVLIGT!!! Lyckligtvis hade vi endast 15meters promenad hem när vi vid 4tiden i morse rullade hemåt. Magnus hade varit gullig och bäddat till mig så det var bara att krypa ner och ännu bättre, imorse körde han och handlade bullar till oss ;) Thank you Magnus <3
Men resten av dagen blir det verkligen vila :) Jag har ytterligare ett litet (hemligt) projekt som jag ska jobba lite med idag, men det är långt ifrån betungande. Så nästa helg gör jag ett nytt försök på en "egen-helg" :D
PUSS

2 kommentarer:

  1. Men människa!;)
    Här fick jag dåligt samvete igår när jag nästan ringde dig innan jag kom på att du ju hade egentid.... humn.... då får jag tänka på det nästa helg istället!!!
    (jag har glömt vad det var jag ville.... hihi, men jag kommer nog på det när jag blir äldre)

    SvaraRadera
  2. Det var tänk att jag skulle ha egentid men jag kunde inte säga nej till möhippan :)
    Du börjar bli mer glömsk än vad jag är och då är det illa hahaha Sen vet du Jenny att du kan ALLTID ringa mig, egentid eller ej :D <3

    SvaraRadera