lördag 18 februari 2012

Love my friends!!!!

Igår samlades vi hemma hos Anna för lite gott och äta och så klart Wii :D Riktigt roligt spel :) På bilden är det en hinderbana vi kämpar oss igenom. Eller ja, dom flesta av oss eller hur Jenny haha ;) Grenarna som vi hade när vi spelade Wii Fit behärskade jag ganska bra, men sen kom vi till Super Mario Bros..... ja.... jo..... Kan lätt konstatera att lika grymt bra jag var på Super Mario när jag var yngre, lika grymt dålig var jag igår hahahaha Inte så lätt när man är 4 spelare samtidigt som springer runt. Och det underlättade verkligen inte när jag tittade på Jennys gubbe och försökte styra, dömt att misslyckas :P Men jag fick lite (okej många) extraliv så jag kunde vara med :D Mimmi regerade och guidade mig så gott hon kunde men oj vad jag var klumpig :P Som vi skrattade, är lite öm i mina kinder idag!! Mycket trevlig kväll, tack tjejer!!!! <3
Under kvällen lyckades jag få Anna att lova och hänga med till gymet idag :) Så 9.30 möttes vi på parkeringen och off we went! Jag körde BodyCombat med Jimmy och Anna körde hårt i gymet. Älskar detta pass, man känner verkligen att man lever!!

Varje lördag kl 09.45 på Oasen, det är bara att hänga med!!!

Nu är det dags att packa väskan sen fortsätter helgens äventyr. Det kommer att bli en helg full med skratt, mys, kärlek och riktigt mycket "må-bra"-stunder :D

1 kommentar:

  1. humn.... jag gillade ju att bli bortknuffad av det första stora klotet! ;)

    SvaraRadera