fredag 24 februari 2012

Prinsessa och IW

Ja då har vi fått en ny prinsessa :D Jag tycker faktiskt detta är riktigt roligt! Jag gillar kungahuset och gläds åt Victoria & Daniel. Grattis till er!!
Och hur firar vi då det?? Jag vet inte om jag vågar erkänna, men det blev banemej en semla idag med haha Jag är svag, I KNOW, men nu e de slut!!! Planen var spining på kvällen med Jenny, men hon hade rullat iväg till Ullared och jag... ja det blev helt enkelt ingen spining. Cajsa hoppade in och körde, men jag var så inställd på Jenny att jag förlorade ALL motivation. I need my Jenny!!!! Så efter öronakupunkturen körde jag hem.
Ja just det, det har jag glömt berätta. Sömnproblemen sitter fortfarande i sen i höstas och nu har jag blivit skickad på just öronakupunktur. Jag trodde inte det skulle hjälpa plus min enorma fobi för nålar har ju knappast hjälpt. MEN!!! Men jo, det är värt dom sticken för 2-3 nätter efter sover jag MYCKET bättre och det är såååå skönt att få vakna och känna mig utvilad!!! Så jag kan verkligen rekommendera det till er alla :D
Så ja, spiningen blev inte av och jag hade ganska mycket dåligt samvete imorse. Så, efter jobb och några ärenden i stora staden (Malmö haha) drog jag ner till city och körde ett IW pass. IW.... ännu ett nytt pass som jag får förklara för er som inte vet. IW står för Indoor walking och det jag kör är på crosstrainern. Jag kör med Katarina för där har vi ett energipaket som kan driva en att köra hårdare än man trodde var möjligt!!!
Liten snabb video:
MEN NU ÄR DET HELG OCH DET ÄR VILA SOM STÅR PÅ SCHEMAT!!!

1 kommentar:

  1. Du är ju för söt! :)
    men du kunde ju valt spinning / bodypump med Jimmy istället för Katarina... hihi...
    fast, jaja.... haha...
    Jag ska inte till ullared på ett bra tag, så kommande torsdagar är jag All Yours!

    SvaraRadera