söndag 2 december 2012

Glöggkväll, utan glögg?!!?

Vilken underbar kväll vi har haft hemma hos min älskade Emma Femma :D En riktigt tjejkväll (och det vet vi ju hur de blir tihi) och ikväll var inget undantag!!! Emma briljerade med sina kokkunskaper (Emma, jag vill ha recept på både huvudrätt och efterrätt!!!!) och det var så slönt att bara sitta och snacka av sig. Ja när man kunde få en syl det vill säga. Jag får höra att jag kan prata mycket, men jag hade inte en chans mot Annika och Sarah när de drog igång, jösses!!!
Höjdpunkten underkvällen blev ändå julklappsspelet :))
Det började bra för mig, slog en massa sexor och plockade på mig den ena presenten efter den andre. Men detta ledde ju oxå till att alla tog från mig :( Så lagom till spelet var slut hade jag två paket kvar. Fick ett paket med bomullstussar och pads (hehe, kul Sara) och ett paket med chokladpraliner ;)
Sara och Emma tävlade hårt och det stora kvadratiska paketet (om det ens är ett ord tihi) som var hett eftertraktat!!! Det flög fram och tillbaka mellan de flesta men hamnade till sist i Emmas ägo :)
Till dessert fick vi pepparkaks-cheesecake med varm hallonsås (omg så gott) och som nattamat skulle vi ha glögg och pepparkakor med ostar.
 Dock hade vi bestämt att alla skulle ta med så de kunde blanda sin favodrink till varandra så vi skippade glöggen och fortsatte drinka ;P Här har vi några av kvällens drinkar och som summering kan jag säga att det var försvinnande gott ;))
Nu är jag på väg mot Malmö och det är inte utan att jag längtar efter varma sängen. Har helt klart valt fel skor idag... Tårna trillar snart av :P Men snygg om fötterna är jag :)) Fråga killen vid busskuren hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar