söndag 9 december 2012

Evita

Så var det då dags, min julklapp 2011 :) Men det var på håret att vi kom in över huvudtaget. Snön bara vräkte ner i stan och chauffören sa till oss innan vi lämna stan att ta på säkerhetsbälte så skulle han köra så försiktigt han kunde för det var nämligen "halt som faaan". Lite sena blev vi men det var ingen större fara då vi var ute i god tid. Vi hade nämligen planerat in tid för fördrink :P
 
Första akten var riktigt bra. Jag hade lite svårt att höra vad Perrelli sjöng ibland för det var så ljust men turligt nog hade jag läst om handlingen i programmet innan så jag kunde hänga med. Och i pausen var det så klart dags för mellan-akt-dricka :P
 
Tyvärr får jag säga att andra akten var något sämre. Fortfarande bra absolut men jag var inte precis eld och lågor när jag gick ut. Jag hade förväntat mig mer av Fred Johanssons roll. Han fick inte riktigt "klämma i" om ni förstår vad jag menar. Men jag var lika glad ändå, speciellt när jag kom hem och fick thai-mat samt efterdrinken ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar