söndag 9 december 2012

Lättskrämd!

Nu börjar det bli lite jobbigt!
Min bror har haft många roliga stunder på min bekostnad när han skrämt mig under årens gång men nu, nu är det helt otroligt!!!
De senaste mornarna när jag har rostat bröd blir jag lika rädd varje gång bröden studsar upp. Trots att jag vet att snart, snart smäller det till, så blir jag lika skrämd varje gång och hela jag rycker till. Men nu precis blev jag nästan förbannad på mig själv. Jag står vi dörren och plockar ut saker från min jacka när jag hör någon i trappan och sen liv och rörelse från min ytterdörr. Jag trodde någon försökte bryta sig in och fick nästan panik, ni vet klumpen i magen som gör att man nästan kräks. Men nä, då var det söndagsreklamen som kom genom brevluckan.
Hallå ja, skärpning Lena!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar