lördag 22 december 2012

Glöggkväll

Som traditionen numera bjuder så är det glögg och myskväll hemma hos mig såhär dagarna före julafton :) Mycket gott fanns på bordet och härliga vänner runtom mig. Det är kvällar som dessa då lyckan är stor!
Coolingen Sam charmade alla damer och nyttjade detta till fullo. Han hoppade runt i allas knä för mys men Jenny blev nog favoriten ;)) I år införde vi även julklappsspelet och här gick det undan!!! En ny regel som jag aldrig hört innan är att när någon slår en etta ska alla ens presenter flyttas till grannen på vänster sida. Det blev många ettor kan jag meddela :) Ibland var vi mer upptagna med att föra vidare klapparna än att hinna slå hahaha
 
 
Tyvärr var halva ligan hemma i förkylningar (stackars Minnéa, hon har även fått öroninflammation) så det blev en hel del gottis över. Ska erkänna att jag åt en mandelmussla (ja okej, det blev 2!) som efterrätt till frukosten men tro mig, det försvann lika fort igen! Äntligen är Jenny tillbaka som spininginstruktör på Oasen och hon såg till att vi fick jobba på dagens pass :)
 
Tack alla fina för en underbar kväll igår, ni är guld värda!!
Puss & Kram
God Jul!!!

2 kommentarer:

  1. Så trevligt ni verkar ha haft det! Trist att vi missade det :( Men nu verkar alla ha frisknat till här hemma, och Minnéas ögoninflammation (inte öron ;) )är nästan helt borta :)God Jul på dej världens bästa Lena!

    SvaraRadera
    Svar
    1. NÄÄÄ!!! Har jag skrivit öron, jag blir så trött på stavningskontrollen på telefonen :/ Ja de var ju tur att det inte var öronen oxå och att ÖGONEN är bättre :D
      God Jul och hälsa hela familjen från mig :D KRAM

      Radera