torsdag 6 december 2012

Julbord

Ikväll bjöd chifen med oss alla till Rådhuskällaren för julbord och muuuums så gott :P Sillbordet var... gudomligt! Jag älskar sill (har det i blodet antar jag då förfäderna på pappas sida är fiskare) och när de andra skulle fortsätta med skinka etc hade jag ett inre dilemma. Joina de andra till bordet med julskinka... eller ta mer sill? Åååhh alla dessa beslut ;)) Men sillen vann, jag hade ju trots allt mer snaps kvar ;P Men tro nu inte att jag hoppade skinkan, nä den kom senare ändå! Dock en lite mindre portion :P Trots att magen nu på oss alla var ganska fulla, så SJÄLVKLART blev det en runda till gottebordet!!! De hade sin egen saffranspannacotta pch jöööösses så god!!! Jag och Ruza hade en diskussion om vi kunde komma på något som var bättre men nja, inte mycket hahaha
 
Nu kanske ni undrar vad som händer på bilden och det är den elektriska granen som står på Stortorget där man med hjälp av spakarna kan ändra färg och effekt på granen. Helkul :D Kalla det yrkesskada men vi är ganska lättroade :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar