söndag 30 december 2012

Julfrukost

Pepparkaksfil med krossade pepparkakor, julte och sista lussebullen,
kan det bli en mer julig frukost :)
 
God fortsättning till er alla, jag hoppas ni har
haft en underbar jul med era nära & kära!!
Tomten hittade till oss oxå på julafton och trots att vi bara har ett barn i familjen, så var hela vardagsrummet fullt med klappar :P Vi är nog som barn allihopa haha
 
 
Juldagarna har rullat på och jag kan knappt tro att imorgon är sista dagen på 2012. Känns inte länge sen jag åt chokladfondue och drack champagne samt tittade på alla raketer :) Och nu är det dags igen, ja minus chokladfonduen :P I år blir det vit chokladmousse med passionsfrukt istället, om nom nom!
Idag blir det jobb (måste skriva mer till tillsynsrapporten, suck) sen kör jag Body Combat med Jenny, känner att jag behöver rensa skallen!
Om någon är intresserad så ska vi köra Body Sculp med Anette kl 9 imorgonbittie och ni får gärna hänga med :) Lagom start på dagen innan jag drar till Lund för att fira in det nya året :)
Jag hoppas ni får ett underbart slut på 2012 och ett fantastiskt 2013!
 
 

1 kommentar:

  1. 2013 är snart här!!! DÅ SKA VI TRÄNA!!! DU kommer att ÄLSKA oasens schema... tror jag... hihi... knappt nått alls som du brukar gå på som krockar.... hihi... om dom nu inte ändrar!!! BODYATTACKEN sitter nästan.... jag kan i alla fall 8/12 låtar!!! :) Wiiiieeee.....
    GOTT NYTT ÅR!!!!!

    SvaraRadera