söndag 2 december 2012

Neeeeej!!!!!!!

Det som inte får hända har hänt! På natten är det en-timmes-trafik mellan Malmö och Trelleborg. När bussen inte dykt upp efter 10min hör vi chauffören på buss 150 ropa att vår buss är inställd, WTF!!! Hon ropar något om att vi kan få åka med till Vellinge och direkt börjar jag och Anna diskutera med övriga om att slå ihop oss och dela taxis. Jag drog fram luren för att väcka Johan men då meddelar chauffören att hon kör oss till Trelleborg efter att hon kört sin runda. Så Johan, där kom du billigt undan ;)
Rykten florerade direkt om att det var snö-kaos i Trbg och att bussarna inte kunde komma ut ur stan. Löjligt för att uttrycka mig milt!! Vad är det med folk? Så fort det blir lite snö blir folk tokiga. Visst, det var mer snö i Trbg än Malmö men hallå ja, 3-4millimeter, max. Jag tyckte mer det blev en friskt och skön promenad efter en hellyckad kväll!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar