onsdag 19 december 2012

Redo!!!

*gääääsp* Nu är jag verkligen mer än redo att gå på julledighet!! En dag till, bara en dag, kom igen Lena ("va skulle vi annars göra") :))
Jag skulle vilja stryka allt på min önskelista och istället bara be om en sak...
ett externt minne som jag kan koppla till min hjärna :)) Den går verkligen
på högvarv och jag känner själv att jag missar/glömmer saker så ha
tålamod med mig är ni snälla ;)


 
Så för att orka denna dag med oändligt pappersarbete
(jag önskar så att tillsynsrapporten ska bli färdig idag!!!!)
är det bäst att ladda med en ordentlig frukost, mums!
 
 
Ikväll blir det tyvärr ingen träning för det blir pre-op-häng med mamma på lasarettet. Imorgon är stora dagen för henne och jag håller tummarna så
hårt för att allt ska bli bra efter operationen. Bye bye pain, välkommen
smärtfri rörlighet :)) Ses ikväll mojan! < 3

1 kommentar:

  1. Hade tänkt hälsa på jag med, men maken bestämde sig för att dela med sig av förkylningen. Baciller är nog det sista mamma behöver innan operation. Kram!

    SvaraRadera