torsdag 18 april 2013

Pump & Sh'bam, again!























Till denna release vi kör nu har vi upphopp på bräda och Jimmy utmanar oss verkligen. Kolla in spänsten!

Eftersom jag inte kunde bestämma mig om jag skulle köra pump eller spinning igår lät jag helt enkelt ödet avgöra. Eftersom jag hade stängning igår tänkte jag som så här:
Om jag kommer iväg i tid, blir det pump.
Om jag inte kommer iväg i tid, blir det spinning.
Jag kom iväg i tid :D = pump!

 
Eftersom jag fixade att öka på vikten på triceps i måndags kände jag att nä, jag kan säkert öka på något mer. Sagt och gjort :D På benen ökade jag från 15kg till 17,5kg, på ryggen ökade jag från 10kg till 12,5kg och på triceps körde jag 10kg igen. Tungt? Ja så in i...... Tillfredsställande? Ja så in i...... ;)) Therese har verkligen peppat mig att allt är möjligt, bara man försöker så går det (på ett sätt eller det andra haha) så TACK Therese!! Och Jenny, du ser alltid precis när jag är på väg att ge upp och peppar/puschar mig att fortsätta. Det är ovärderligt!!

På onsdagar är det Andreas som kör sh'bam med oss och han om någon är ett energiknippe som smittar av sig :)) Han har så härlig norrländsk dialekt och han kan verkligen få alla att skratta :D Superkul!!

Skönt att det inte bara är jag som är trött efter
passen eller vad säger du Therese ;)

Jag är lite öm i knäna idag (måste göra mina knä-övningar som jag fick av sjukgymnasten. Jag har äntligen köpt en pilatesboll så nu kan jag komma igång med min träning hemma som jag vill!) Nu längtar jag till måndag då det blir pump och bam igen :)) Ska du följa med???

1 kommentar:

  1. Hahahaha ja man va något trött måste jag säga ;)Men skit bra jobbat av dig bruden!! Allt går om man bara vill! Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara olika lång tid ;)
    Du är nu Oasens nya kämpe, och nu är det bara 4 dagar kvar sen är det äntligen måndag igen hihihihi ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera