söndag 14 april 2013

Singstar

Igårkväll var vi ett gäng vänner som samlades hemma hos Jimmy och Marie för en härlig kväll ihop :)) Till min stora fasa kom även Singstar fram och ja... *host host* sjunga är helt ok, hemma i duschen när ingen hör mig eller med ungarna på jobb där ingen bryr sig hahaha Så att nu då sjunga, i mick.... jag var tvungen att ladda upp mentalt så jag och Therese smet helt enkelt ut i köket :D Enklaste lösningen för att komma undan. Men det dröjde inte länge förens vi blev indragna och tillsammans rockade vi loss till "Karma Chameleon", vi var helt enkelt asgrymma hahahaha :D
 

Men det är lite roligt med singstar. Det finns "noter" att följa och man får då mer poäng om man sätter dom. Men vissa noter är helt OMÖJLIGA att sätta. Eller ja, för mig som tjej i alla fall, Jimmy satte dem lätt ;) Sen var det en massa annat att hålla reda på... micken skulle skakas för att få extra poäng mitt i sången, man skull trumma och knäppa och mer där till, ja det var en hel del man skulle hålla reda på. Tur jag hade Magnus bredvid mig som hjälpte mig!
Summa summarum så var det en mycket trevlig kväll och sötast av alla var det nyförälskade paret Jenny och Kenny, gulleungar ;))

2 kommentarer:

  1. Tack för en riktigt trevlig kväll!! Kul att få träffas på en annan plats än gymmet! :)
    Hahahaha trode aldrig att jag skulle sjunga men du ser vad lite öl kan göra ;)
    Stor kram på dig!! Så ses vi på gymmet! :)

    SvaraRadera
  2. Ja detta får vi göra om men då blir det dans (Sh´bam) i Anderslövs festlokal! "Tessans garage" ;)

    SvaraRadera