lördag 27 april 2013

Sydkustloppet + Ribban

Efter träningen skulle min bror komma och hämta mig så skulle jag vara hans personliga chaufför, hejarklack och fotograf ;)) men tyvärr fick han förhinder och kunde inte vara med. Så plötsligt fick jag en hel dag fri! Lite synd att jag inte visste för laget som jag ska tävla med i Toughest nästa helg träffades idag för att träna ihop samt kolla in banan på Ribban. Men Jenny gjorde mig överlyckliga när hon frågade om vi skulle åka in och ta en titt :D
Vi började med lunch på Systrar och Bönor där vi kunde heja på Ewelina när hon sprang förbi samt fylla magarna med god mat :P
 

När Patrik var färdig i boxen packade vi bilen och drog in till Ribban. Strålande sol och vi kunde höra hammrarna snickra för fullt inför nästa helg. Det var inte så värst många hinder ute mer än de som står permanent däribland några stockar som ska vara med.


Dessa stockar har jag sett flera gånger innan men jag kunde verkligen inte minnas att de var så höga :P Ni ser ju hur graciöst jag hoppade över hehe



Och så får man vila en stund :D


 
Vi hittade även på ett eget hinder som de borde ha på
banan, krypa genom... ja vad dom nu är hahaha


 
Här kommer lite fler hinder som vi hittade

Monkey Bar


Jag hoppas att jag har fel, men jag tror detta är ett
av vattenhinderna som vi ska över



Staket, över eller igenom :))


Jag blir inte klok på om detta är ett stock-hinder, eller en vallgrav?!?


Vi fortsatte att vandra runt och vi svängde bort till Espresso House för lunch/fika och såååå ljuuuuuvligt väder. Kändes som sommar :D


Vi vandrade även runt lite och så skönt det var att komma ut :))
Mycket härlig dag tillsammans med underbara familjen Pariola :))

MEN, i bakhuvudet snurrar banan konstant och ja...... jag vet verkligen inte...... Shit alltså, vad har jag gett mig in på...... Helt ärligt, jag har ÅNGEST!!! Inte bara känner jag mig verkligen som den svaga länken i laget utan...... ja, jag vet inte...... Om, och då menar jag verkligen OM, jag tar mig i mål...... Ja då ska jag...... jag ska köpa något riktigt fint, härligt, häftigt, ja vad det än måne bli men unna mig något ska jag verkligen för JAG BEHÖVER NÅGOT SOM MOTIVERAR!
Shoppingrunda deluxe låter lockande!!!
Åh hjälp!!!!!!............

3 kommentarer:

  1. Tack för sällskapet idag underbara du!
    Och.... skyll dig själv!;) hihi.....
    Hur dags startar ni egentligen? hinner jag ta min racer och cykla in och kolla på er efter BA?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte exakt, jag tror start-tider etc kommer på måndag. Men första starten är klockan 13 så det tror jag att du hinner :D
      P.s Du kan hälsa Victor att man kan få skicka in och ansöka om att få vara i en grupp som är för de som satsar på bra tid (antagligen de som startar först)

      Radera
  2. Detta kommer vi att klara!! SLUTA du är absolut inte den svaga länken! Du har en vilja, styrka och kondition!!
    Vi hjälper varandra hela vägen och jag släpper inte dig! Vi startade detta tillsammans och vi ska även avsluta det tillsammans!! Tänk när detta är över så kan vi alla säga we made it!!
    Stor bamse kram från din team kamrat!!

    SvaraRadera