måndag 15 april 2013

Pump & Sh´bam

Åh vilken härlig kväll :)) (som höll på att inte hända!) Jag slutade nämligen tidigt idag och han hem om för att byta om till gymet. Men, som ni säkert känner igen, när jag väl gick här hemma blev det mer och mer lockande att bara bädda ner mig i soffan med min bok. Men nä, jag fick sparkat migsjälv i rumpan och skulle precis skriva till Mimmi när hon ringde och vi drog upp tillsammans :) På pumpen ökade jag idag vikterna på triceps. Jimmi har flera veckor sagt nu att "öka, pröva, du kan!" Och jag ökade :D Från 7,5kg till 10kg! Jag klarade det fast det brände som satan i slutet! Och efter övningen kändes mina armar som gummitarzans armar, men shit vilken härlig känsla!


 Nu börjar jag genast undra, vilka fler muskelgrupper kan jag öka?!?! Får fundera om det blir pump (fortsätta utmaningen) eller spining (min älskade Jennys konditionsträning som jag oxå behöver) på onsdag. Åh alla dessa beslut ;P
Efter pumpen var vår favo Sh´bam-Jenny tillbaka efter sjukdom. Tro mig, hon har varit saknad! För den energin som vi tillsammans skapar är verkligen speciell. Endorfinen sprutar och vi bara skrattar, det är så gott för själen :D :D :D Jag trodde aldrig jag skulle bli en så pass inbiten Sh´bam-människa men nu är jag hahahaha

 
Jag och Mimmi på väg ut från våra dubbelpass :D (tack för bilden Therese!)  
Tack Mimmi, Therese, Jenny N, Jimmi och Jenny H för en underbar träningskväll!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du körde BP tungt och fint idag!;)
    Jag har ju helt glömt bort att berätta att jag var tvungen att byta bort min spinning idag för Patrik är inte hemma.... (mitt i min egen galenskaps-utbildningstid så har han ju självklart en konferens i Jönköping... haha.... varför inte göra allt superkomplicerat???hihi)

    SvaraRadera
  2. Du är en riktig kämpe Lena!! Skit bra av dig att testa dina gränser! Du kan och du klarar det!! Skit bra jobbat!! Och jag måste tillägga att det känns underbart att ha så energi fyllda människror runt sig som du!! Stor kram på dig! <3

    SvaraRadera